Глосарій

    icon-pencil

Аватар – будь-яке зображення, що характеризує користувача та з’являється поруч з його коментарями в темах Системи. Завантажувати та змінювати аватар можна в особистому кабінеті. 

Адміністратор – особа, що здійснює адміністрування системи та має доступ до її програмного коду. Адміністратор створює нові спільноти, надає доступ до спільнот модераторам і здійснює інші, передбачені Правилами, дії.

Акаунт – унікальна сторінка кожного користувача, за яким він ідентифікується в Системі. Система передбачає створення акаунтів двох видів:

Акаунт фізичної особи (громадянина). Реєстрація такого акаунту потребує лише підтвердження електронної адреси.

Акаунт юридичної особи (організації). Для реєстрації такого акаунту необхідне надання адміністратору Системи свідоцтва про реєстрацію юридичної особи.

Анонімний коментар (першого або другого рівня) – допис користувача, що зроблений за умови наявності галочки «голосувати анонімно». Такий допис не містить інформації про особу користувача. В рамках Системи отримати дані про анонімного дописувача неможливо.

Анонімний коментар (першого або другого рівня) – допис користувача, що зроблений за умови наявності галочки «голосувати анонімно». Такий допис не містить інформації про особу користувача. В рамках Системи отримати дані про анонімного дописувача неможливо.

Голосування – виключно анонімне (таємне) віддання користувачем свого голосу шляхом натискання кнопки «За», «Проти» чи «Не визначився» щодо питання, яке поставлене в темі. Голосування в Системі розпочинається виключно після обговорення. Термін голосування встановлює модератор спільноти, в якій створено тему. В Системі допустиме створення тем без голосування.

Зворотній зв’язок – форма для повідомлення адміністратору системи про технічні проблеми та/або порушення правил з боку користувачів, модераторів або інших третіх осіб.

Коментар першого рівня – допис користувача в темі.

Коментар другого рівня – відповідь іншого користувача на коментар першого рівня, яка публікується під ним.

Користувач – власник акаунту (фізична особа-громадянин або юридична особа в особі свого представника).

Модератор – особа, що здійснює оперативне управління окремою підсистемою (спільнотою) Системи, а саме: додає та видаляє користувачів, схвалює запропоновані користувачами теми для голосування, доглядає за дотриманням Правил Системи.

Обговорення – процес обміну думками, зауваженнями та пропозиціями в темі для голосування із запропонованого питання, що відбувається у форматі розміщення учасниками спільноти, в якій створено тему, анонімних чи відкритих коментарів першого та другого рівнів. Обговорення автоматично завершується із початком голосування. Термі обговорення встановлюється модератором спільноти. Учасники обговорення повинні дотримуватись правил Системи та проявляти взаємну повагу. В Системі допустиме створення тем без обговорення.

Особистий кабінет користувача – сторінка в Системі, яка містить особисті дані користувача, інтерфейс для управління акаунтом і засоби для відслідковування активності користувача – перелік спільнот, членом яких він є; доданих коментарів і відповідей на них, особистих повідомлень. Після реєстрації або входу користувач потрапляє в особистий кабінет.

Приватні повідомлення – спосіб комунікації між користувачами системи незалежно від участі в спільнотах, а також спосіб для надсилання користувачам інформаційних повідомлень від Системи і модераторів Системи.

Приєднання до спільноти – подання користувачем запиту на долучення до обраної спільноти. Після схвалення користувача модератором даної спільноти, користувач отримує статус учасника, про що йому на електронну адресу надходить повідомлення.

Реєстрація – процес створення та підтвердження акаунту користувача, що включає заповнення обов’язкових інформаційних полів і підтвердження електронної адреси шляхом переходу за посиланням в автоматично створеному Системою листі. 

Система - ресурс в мережі Інтернет, що надає користувачам інформаційні та комунікаційні послуги. Доступ до Системи можливий для всіх користувачів, проте користування функціями Системи можливе лише після реєстрації, яка передбачає підтвердження електронної адреси.

Спільноти - створені в системі окремі тематичні підсистеми, доступ до яких надається користувачам модераторами спільнот. Спільноти можуть створюватись як для потреб окремих організацій, громад або проектів, так і за тематичної ознакою (наприклад, спільнота філателістів).

Тема – окремий тимчасовий розділ в спільноті, в якому обговорюється та/або ставиться на голосування окреме питання. Пропонувати свої теми для розміщення в спільноті можуть всі користувачі. Теми публікуються після попереднього перегляду модератором спільноти. Термін тривалості обговорення та голосування визначається модератором спільноти, в якій створюється тема.